tirsdag den 22. oktober 2013

Wave styler!

Der er simpelthen ikke noget så lækkert som at stort fyldigt og bølget hår.
For dem - der ligesom jeg - bliver nødt til at snyde os til det, er der disse wave jern.

For at være ærlig har jeg aldrig prøvet et selv, og har lige pt. nok også lidt for kort hår til at gøre det.
Jeg har krølle jern, til at lave bølgede krøller, men ikke sådan noget store lækre nogen, og så har jeg krølle jern til slangekrøller.

Der er denne wave styler fra Coroliss - med 25 forskellige varmeindstillinger!
Køb den hos billigparfume.dk lige her // LINK

Dette er den billige de har, men de har også en der er lidt dyre. 

Dette wave jern fra Gorgeous har også justerbar temperatur, og så er der keramiske plader, automatisk slukning og en ekstra lang ledning.
Denne kan også købes hos billigparfume.dk // LINK

Det skal lige siges at jeg desværre ikke har prøvet nogen af dem, og dette er uden samarbejde med billigparfume.dk 

Er der nogen af jer der har prøvet nogen af dem? Har I nogen wavejern, I kan anbefale? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...