onsdag den 1. februar 2012

Dag 32

Dagens udfordring; Et billede fra en vild nat.
I får dem med det samme, og forklaringen følger.
Lige hurtigt; Min computer gik ned og slettede alt i februar 2011.
Det var noget med harddisken, så jeg har desværre ikke så mange billeder.
I får dem jeg kunne finde.

Tisvilde strandfest.
Det var sjaaaaaw!

Også til Tisvilde, Gulle der løfter med mig og Tomas der prøver at gribe mig.
Vi havde det godt!

Tisvilde.
Chrille der ikke var så god til at løfte og holde Cille....

Hyggedruk med Simone.

Halløj.......

Simone, når der kommer lidt meget alkohol i blodet.

Taber aldrig! :-(

Efter en god aften.
Martin og Oli på sofaen.

Det var en god aften! Nej vi havde det sjovt! 
En af de få gange Amalie var der.



Jeg har haft en rigtig god dag i dag.
Jeg var til lægen, og fik taget blodprøver. AD :(
Jeg er ret træt for tiden, men sover heller ikke så godt.
Godt der er 2 dage til det er weekend!
Har I haft en god dag?
Og hvad skal I lave i aften?
For jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal lave...
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...