lørdag den 18. februar 2012

I er fantastiske!

Hej alle der kigger på min blog!
Jeg vil bare fortælle hvor helt fantastiske I er!
Jeg har haft den her blog i under 2 måneder og jeg har så mange sidevisninger - det er helt utroligt!
Jeg elsker at blogge og har virkelig fået blod på tanden!
Jeg vil meget gerne have ris og ros - nicolineg@hotmail.com eller her på bloggen.
Jeg er vild med at bruge min tid herinde :)
Jeg vil også meget gerne hører forslag til hvad jeg kan lave efter denne 100-dages udfordring.
Der er lige lidt over halvdelen af udfordringerne tilbage.
Hvis I har nogle forslag er I meget velkomne til at sende mig en mail eller skrive her på bloggen.
Jeg vil meget gerne blogge om mig selv og mit liv, men jeg vil også meget gerne have udfordringer.

Jeg er villig til at I, mine læsere giver mig nogle udfordringer.


Bare for at vise hvor fantastiske og utrolige I er!


Det betyder helt vildt meget for mig at I læser min blog og følger med!

- XOXO

2 kommentarer:

  1. Tjo du kunne jo skrive lidt om fx noget tøj du går og drømmer om, noget du kunne tænke dig at have på, hvad du har på, give råd til make up, give råd til hår, hmm lave evt konkurrencer (lige som når jeg gør det :D ). Hvis du vil have flere råd, så smid en kommentar på min blog ;)
    http://annakrause.wordpress.com

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde. Jo jeg har tænkt lidt i de samme baner.
      Jeg vil helst gøre det når jeg er færdig med den her 100 dages udfordring, ellers synes jeg det bliver for mange indlæg på en gang at skulle holde styr på. Mange tak for din kommentar. :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...