fredag den 10. februar 2012

Dag 41

Dagens udfordring: Et billede af din bror eller søster.
Den får I med det samme ;)

Min søde lillebror.

Haha <3

Min søde søster.

Mathilde <3



Det var mine søde søskende ;))

I dag fik vi vinterferie! Jubiii!!
Jeg er nu sammen med Simone og vi skal hygge hele aften og sover længe i morgen :D
På søndag får jeg ny kat :D
Jeg har ikke set den før men har set billeder og den er ret nuttet!



I dag fik jeg mine nye ringe!
Er helt vilde med dem! Det er dobbelt ringe og oversize ringe.
Det bedste er at de var vildt billige!!

Stjerner på stribe.

Dobbeltring.

Knojern ;)
Dobbeltring.

Oversize-ring.

Sammensat.


Nu vil vi gå ud og lave noget mad og gøre klar til at se x-factor ;)
Jeg håber at I alle sammen har en god fredag aften, en dejlig weekend og en skøn ferie!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...