mandag den 6. februar 2012

Dag 36

Først og fremmest undskyld at jeg ikke fik blogget i går, havde det ikke så godt.

Dagens udfordring var: Et billede af din bedre halvdel.
Ens bedre halvdel forbinder jeg ofte med den man er gik eller i et forhold med. 
Da jeg ikke er nogen af delene, er det lidt svært at lægge et billede op af det. 
Jeg vil derimod lægge et billede op af noget andet :-)

Det her er det tætteste jeg kommer på min bedre halvdel ;)
(Hvis I forstår den :p)

Ja, så skete det endelig!!
Jeg er blevet uddannelsesparat :D
Hvad med jer, er I nået dertil og har I fået besked? 



I morgen skal vi hjem til Amalie og filme gangster-film :D
Dejligt vi først mødes ved 10-tiden når nu hun bor så tæt på mig så jeg ikke skal så tideligt afsted ;))
Jeg håber I havde en god weekend, og en ok mandag!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...