onsdag den 15. februar 2012

Dag 46

Dagens udfordring: Et billede af et sted du ville ønske du var lige nu.

Jeg er træt af sne og slud. Store vinterjakker og vanter.
Træt af at fryse og være pakket ind!
Jeg vil gerne snart kunne løbe rundt i bikini igen.
Jeg savner at have shorts på!
Savner de lange sommeraftener på stranden.
Jeg vil gerne have sommeren tilbage!
Eller i det mindste være et sted med sol og varme.

Jeg kunne sagtens sidde der lige nu!
Øv øv :-( 4 mdr. to go!


Jeg nyder virkelig at det er ferie!
Jeg har endnu ikke været oppe af sengen for andet end at hente min computer!
Min far og søskende tager til Lalandia i morgen tidlig.
Jeg overvejede meget at tage med, men alligevel ikke.
Jeg kan ikke arbejde med at skulle stå tidligt op og køre i flere timer.
Desuden er det også bare en stor svømmehal! Slet ikke noget sol :-(
Derfor vælger jeg at blive hjemme, så jeg kan se film det meste af aftenen.
Jeg håber også på at jeg har fået løn i morgen, sordi så kunne det da være man skulle tage et smut forbi Helsingør og kigge lidt ;-)
Ej jeg har aftalt med mig selv at jeg bliver nødt til at spare lidt nu. Har jo ikke noget job mere.

Jeg har siddet og fundet nogle lidt sjove billeder som jeg jo gør nogle gange ;-)
Jeg tænkte jeg ville dele nogle af dem med jer.
Jeg beklager meget hvis de har været inde før, det er svært at huske!

Hader det :-(
Er så mega kilden!

Den er sød :)

Griner HVER gang!

Også her! 

<3

<3

Hahahahahahahaha

<3 Jeg har brune øjne <3

Elsker den!

- xoxo

2 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog, følger dig nu :-) Håber, at du ville gøre det samme ved mig.
    http://potogpande.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak :-)
      Jeg vil helt sikkert tjekke din blog ud!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...