lørdag den 11. februar 2012

Dag 42

Dagens udfordring: Et billede af dit drømmehus.
Jeg ved ikke rigtig hvordan mit drømme hus er, men jeg har nogle fede idéer.
Desværre findes de ikke på google eller nogle andre steder, men kun i mit hovede ;)

Jeg synes ikke I skal snydes for billeder så jeg vil dele nogle med jer.
Jeg har nemlig fået det makeup jeg havde bestilt fra "Elf"

Neglelak, der gør farverne matte.

Brun neglelak.

Vandfast eyeliner.

Øjenvipper.

Læbepomade.



Jeg er godt tilfreds i hvert fald!
I dag har jeg brugt det meste af min dag sammen med Simone.
Vi har bl.a. bagt bagels, og gået tur.
Men er du gal det er koldt udenfor!
Derfor blev det ikke så lang en tur som vi gerne ville have.

I morgen skal jeg ud og hente min nye lille kat!
Glæder mig helt vildt!
Jeg har kun set billeder af den.
At dømme efter billedet er den virkelig skøn!
Jeg lægger nogle billeder op når jeg har nogle.
Indtil videre må I klare jer med det her.

Skøn <3


- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...