tirsdag den 21. februar 2012

Dag 52

Dagens udfordring: Et billede af din yndlings sport.

Jeg går ikke selv til nogen sport. Men jeg har gået til meget.
Gennem årene har jeg gået til dans, gymnastik, dans igen, svømning og så har jeg prøvet fodbold og håndbold.
Men der er ikke rigtig noget af de der har sagt mig nok til at blive hængende.
Det er f.eks. heller ikke noget jeg gider se på.

Men hvis der er noget jeg godt kan lide at se, så er det boksning.
Jeg ved ikke hvorfor, men der er et eller andet fascinerende over det.
Jeg er helt vild med Mikkel Kessler.

Han ser jo bare godt ud...


I dag har været en kold dag!
Som jeg tidligere har nævnt så er vi på nuværende tidspunkt i gang med at lave en gangster film på skolen. Den skal være inspireret af "Godfather"
Så derfor skal vi være i klædt blazere og suits, fordi de jakker vi har på jo ikke passer så godt ind i miljøet. Så i dag har jeg i fire timer rendt rundt i jeans, en top og en lille blazer. Koldt midt i februar!
Jeg kom hjem halv tre og var virkelig virkelig kold og træt!
Jeg ville derfor ligge mig og sove en times tid. Jeg sov så bare fra min alarm.
Jeg vågnede op klokken 18.30 fordi min far kom hjem. Derefter tog jeg et langt varmt bad imens han lavede mad. Det var alligevel rart.
Men håber endelig ikke jeg bliver syg! Det har jeg virkelig ikke overskud til. Jeg lå jo hele november og halvdelen af december med kyssesyge. Det er virkelig ikke sjovt. Så lige nu har jeg bare lyst til at ligge mig ned og sove videre så jeg kan være udhvilet til i morgen :-)
Har dog lige nogle dansk ting der skal læses igennem.

I skal ikke tro at dagen i dag kun har været dårlig. Den har faktisk været virkelig sjov.
Drengene i vores gruppe fandt nemlig sådan en man bruger i lufthavnen til at transportere bagage. Bagage-vogn. Vi smed alle vores ting op på den, og så stod Simone og jeg også oppe på den mens de kørte os rundt i hele Helsingør. Først skulle vi ned og købe flere pistoler til filmen, og bagefter op i centeret efter blodpiller. Kelvin kørte os op i centeret, satte os ind i elevatoren og efterlod os imens den kørte ned i p-kælderen. Pinlig? Nej da! Det var virkelig sjovt og rart sådan at blive kørte rundt ;-)
Der kommer billeder ind i løbet af ugen.

Jeg håber at I også har haft en sjov dag, ligesom min.
-xoxo

2 kommentarer:

  1. Skal vi følges? Altså jeg bliver fast læser på din blog, og du bliver på min :-) ♥
    - Klara
    http://mylifeklara.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Klara.
      Jeg er meget interesseret i at tjekke din blog ud :-)
      Det ville være skønt hvis du blev fast læser!
      Bedste hilsner herfra.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...