mandag den 6. februar 2012

Dag 37

Dagens udfordring: Et billede af den du bruger mest tid sammen med.
Jeg bruger rigtig meget tid sammen med mange af mine venner selvfølgelig.
Der er alle dem nede i skolen, alle dem uden for skolen osv.
I har set billeder af dem før men her er der nogle igen.

Virkelig virkelig dålig billede kvalitet.
Men jeg har desværre ingen blitz på min telefon (iPhone 3gs) 
Men det skal altså forstille Tomas i biografen.
Vi var inde og se "Mission Imposible 4"

Amalie og jeg i prøverum i H&M.
Ja ret pop det billede, vi grinede af det bagefter, men det var bare for at vise at vi begge havde hyggesokker på!

Simone og Alexander, søde søde mennesker.

Igen i Ikea.

Alexander til Simones fødselsdag.

Alexander og jeg i tingel tangel.
Pikfjæs.
Sommer 2011

Simone og Kelvin.
Busted!!!!!

Simone og min lillebror, lige omkring jul.
Det ved jeg ikke om I kan fornemme ;))
Synes bare det var et meget sødt billede.

Tomas igen. 
Denne gang med pizza :p



-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...