tirsdag den 14. februar 2012

Dag 45

Dagens udfordring: Et billede af dit værelse.
I får den fra flere vinkler.

Min seng og vindue.

Hylder og seng og sådan lidt af hvert.

Fjernsyn og min liggende reol.

Reol og noget af mit tøj.

Mit tøj og rodehjørne :D



Jeg elsker mit værelse.
Det er ikke specielt stort, men jeg synes at det er vildt hyggeligt.
Elsker at være på mit værelse - det er mit lille hjem ;)

Jeg har ikke blogget de sidste tre dag, fordi jeg har haft lidt travlt.
Det er jeg meget ked af.
Mandag var jeg hjemme hos Amalie, hvor vi holdt Olivers fødselsdag.
Det var virkelig virkelig sjovt!
Det var meget hyggeligt, bare Amalie, Oliver, Martin, Peter og jeg.

I dag har jeg så sovet og så har jeg været i Helsingør med Simone.
Det var også rigtig hyggeligt. Jeg fik købt mig nogle virkelig dejlige vanter!

Mhmmm, de er dejlig varme :D 


Nu sner det, så det var nok et meget godt køb alligevel!
Jeg håber I alle nyder ferien, ligesom jeg gør!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...