torsdag den 2. februar 2012

Dag 33

Dagens udfordring; Et billede af det hus du voksede op i.

Jeg er vokset op i København, så flyttede vi til Hornbæk, så blev mine forældre skilt og min mor flyttede til Humlebæk.
Så jeg er vokset op lidt rundt omkring. Men jeg har kun et billede af det hus i København som jeg boede i, i 5 år.

Beklager den dårlige kvalitet, men har ikke andre :-) 



Sidder lige nu under dynen og sr Rune Klan sammen med min søster.
Det er vildt hyggeligt!
Vi er i gang med et skole projekt lige nu, en gangster film (!), jeg synes det er vildt sjovt!
Vi skal desværre lave rigtig mange scener udenfor, rigtig irriterende at vejret skal være så koldt!!
Men vi har det rigtig sjovt, desværre har Oliver ikke fået lov til at være med i vores gruppe fordi vi kun måtte være seks i en gruppe :((
I får lige lidt billeder;

Kelvin har fået malet blåt øje, fordi han skulle have tæsk ;)

Amalie der ligger på gulvet i en af vores "kulisser"

Kelvin i en anden af vores "kulisser"



Håber virkelig den bliver god!
Elsker min gruppe, jeg kan virkelig godt lide at bruge tid sammen med dem!!


Uhh! I dag har jeg fået mit tøj som jeg har bestilt!! Det er vildt lækkert :D
Her får I nogle billeder;

Fra Nelly.com

En fed fed hue jeg ikke kunne lade være med at købe!

En turtleneck-bluse og leggins :-)

En dobbeltring og en min lækre clutch

Lækkert lækkert!



Jeg har også bestilt nogle ting fra Elf, som jeg glæder mig helt vildt til at de kommer!
Så lægger jeg selvfølgelig billeder op hurtigst muligt :))
Hav en rigtig god aften!
-xoxo

2 kommentarer:

  1. lækre, lækre ting darling! glæder mig til at se det på! kys din..
    + så lækker bog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig lækkert!
      Glæder mig til vores smykker kommer ;))
      Går udfra at du mener blog* ;D Tak skat!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...