søndag den 19. februar 2012

Dag 50

Så er halvdelen af udfordringen klaret.
Der er et stykke endnu, men det klare vi nemt :)
Nu til udfordringen.
Dagens udfordring: Et billede af dit mest besøgte sted.
Hmm, mit mest besøgte sted.
Det er virkelig noget jeg har tænkt længe over hvad kunne være.
Det er svært at finde billeder af præcis de steder jeg er mest, og da det jo er søndag har butikker lukket og så videre.
Jeg har tænkt at det må jo være min skole da jeg er der hver dag.
Og så må det være hjemme hos min bedste veninde.

Jeg har ikke nogle billeder af selve stederne, men jeg har billeder der er taget på stedet.
Jeg har prøvet at finde nogle der er ok gode men sjove.

I et af vores klasseværelser.

Ude foran skolen.

Nede i kantinen.

Hjemme hos Simone.
I gangen ;)



Jeg vil virkelig sige tak for alle de sidevisninger jeg fik i går.
Hvis det bliver ved på den her måde, bliver bloggen jo en kæmpe succes!
Jeg vil bare endnu engang sige tusinde tak!

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...