onsdag den 29. februar 2012

Dag 60

Dagens udfordring: Et billede af noget du glæder dig til.

Den synes jeg er svær at sætte billede på...
Når nu jeg glæder mig til det er det jo ikke sket endnu...?
Men jeg vil meget gerne fortælle hvad jeg glæder mig til.
Jeg glæder mit til weekenden. Fordi det er weekend!
Fredag overvejer jeg lidt at tage i byen. Skal bare lige sørge for at have nogle penge inden :-D
Så glæder jeg mig til 22.-26. marts - fordi min far og hans kæreste tager til Paris.
Det betyder jeg skal bo med Simone. Mega hygge!
Vi skal nok finde på noget godt!!

OG der skal nok komme mange mange billeder :-D

I dag har været en stille og rolig dag.
Jeg er bare virkelig virkelig træt...
Vi har haft, engelsk, matematik og dansk.
Det var ret hyggeligt i dansk timen.
Men vi har det godt i alle timer :-D
Efter skole mødte jeg Simone inde i Helsingør.
Hun skulle lige bytte nogle sko og købe en skjorte.
Så tog vi hjem til mig og hyggede, så hun tog toget lidt i syv.
Så har jeg skiftet sengetøj. Det er svært med en meget legesyg 4 mdr. gammel killing.
Der kommer billeder her.

I timen. :D

Vi lavede negle efter skole <3

Ja, det er min kat.
- under mit lagen.

:-)

Tæskede lige Peter i Wordfeud!


I tilføjer mig bare!; Nicolinexx11

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...