torsdag den 9. februar 2012

Dagene er gået, pengene med...

Jeg tænkte at jeg lige ville lægge nogle billeder op af mine seneste køb:

Jeg har købt en virkelig lækker lækker kjole!
Så har jeg købt to parfumer, Replay.
Og falske øjenvipper :D

Min dejlige kjole!

To neglelak;
En hvid - til manicure.
Og en der får dem til at gro.
Loooove!



Derudover, har jeg købt noget makeup på nettet, som er på vej til mig!
Jeg har også købt nogle ringe, de er hos Simone lige pt. men der kommer billeder i løbet af i morgen vil jeg tro. Rigtig skønt!
Elsker nye ting!!

Dagen er gået i dag med at optage film, mødte først klokken 11.00 i Helsingør Salonskytte Forening.
Der efter op på Københavneren.
Da vi var færdige, tullede Amalie og jeg rundt i byen, bagefter to vi hver især hjem og nu sidder jeg bare og hygger med musik og sådan :-)
Glæder mig til at få ferie i morgen!

I toget på vej til Helsingør.
Marcus spiser som altid :D

Kelvin.

Simone :p

Udstyr, haha :p

Søde lille Amalie!

Pizza <3

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...