onsdag den 22. februar 2012

Dag 53

Dagens udfordring: Et billede af en du synes er lækker.

Den er ikke så svær. Jeg har mange billeder på min computer af lækre mennesker ;-)

Charlie Hunnam.
Hooligans

Av.

Ryan Renolds. 
Virkelig sød.

Bradley Cooper.
Charmerende!

Ok lækkert!

JA!

Mikkel Kessler!

Brad Pitt...

Tom Cruise.


Virkelig lækre! En fryd for øjet ;-)

Jeg har ikke været i skole i dag, fordi jeg har ligget syg hjemme :-(
Så jeg har ikke lavet noget i dag, jeg sov til klokken 11 og så stod jeg op og så fjernsyn.
Jeg har set fjernsyn hele dagen!! Det er bare kedeligt i længden :-(

I morgen har jeg fri fra skole fordi vi er i gang med det her film projekt jeg jo før har fortalt om.
Vi har premiere 13/3 og dertil skal vi så have lavet plakater og trailer.
Vi har filmet hele vores film færdig og Simone redigere den så hjemme fordi det hele ligger på hendes computer.
Derfor laver hun også trailer. Så vi mangler kun den og så plakaterne og vi har godt og vel 3 uger tilbage.
Udover det så ligger hun med 40 i feber, lille pus <3
Og da jeg også var syg i dag så synes vi det er bedre at vente til vi alle sammen er helt på toppen og kan få taget et rigtig godt billede til den plakat :-)
Så vi holder en velfortjent fridag i morgen. Jeg har også fundet ud af hvad jeg vil bruge min dag på.
Jeg vil bage kanelsnegle og boller! Så vil jeg støvsuge i huset for her er virkelig rodet ;-)
Der skal nok komme billeder op ;-)
Jeg håber I har haft en god dag.
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...