mandag den 20. februar 2012

Dag 51

Dagens udfordring: Et billede af din drømmebil.

Jeg går ikke fuldstændig vildt meget op i biler.
Selvfølgelig kan jeg kende en lækker bil når jeg ser den.
Jeg går ikke så meget op i mærker og så videre.
Men en bil jeg altid godt har kunne er en Porsche.

Porsche Carrera. Mums...
Lidt blær' at kunne komme kørende i den!


Nogle af de nye Mercedes kan jeg faktisk også godt lide ;)

Mhmmm.

Hold da op. Glitter, bling bling og blær'!
Mercedes-Benz SL600 - Crystallized 
Jeg det kan jeg love for!! 
Av. Lidt "over the top" men stadig ;)
Ville bare lige dele dette billede med jer.


BMW... 

Jeg elsker bare store biler...

Store som små... ;) 
Den er bestemt lækker!


Aston Martin - om ikke andet så fordi James Bond kun kører i dem ;)

Men kan nu godt forstå ham ;D


Jeg håber at I klarede jer igennem mandagen, jer der var oppe og i skole i dag.
Jeg havde selv matematik og engelsk. Det var nu fint nok. Vi har det altid sjovt i klassen ;)
Har I forresten hørt L.O.C's nye nummer? "Noget dumt"
Jeg synes det er vildt godt! Men jeg kan bare lide alt hvad han laver :D 
Jeg vil alligevel lige dele det med jer. 



- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...