lørdag den 25. februar 2012

Dag 56

Dagens udfordring: Et billede af noget der gør dig glad.

Jeg elsker at gå på cafe som jeg var i dag.
Mine veninder gør mig glade.
Mad gør mig glad.

Den bagel jeg spiste i dag :-)

Min smukke og dejlige veninde Simone S. 


Jeg havde en rigtig god aften i går!
Vi startede med at varme op hjemme hos Søren så tog vi ned på vandpibe cafeen.
Vi ville gå op på Retro, men der var mega mange mennesker og der var en time til min natbus kørte, så derfor gik vi tilbage til vandpibe cafeen og blev der. Så tog jeg hjem og drengene tog videre i byen.

10 cheeseburgere, skulle vi da også lige have :-D

Peter :-D

Peter og vores ballon.

Søren på vandpibe cafe.

Vandpibe <3 <3


Nu plejer jeg tømmermænd med min bedste veninde Simone.
Vi skal snart ud og bage pizza og bagels. Så skal vi hygge med en film og så skal vi se finalen i Voice!
Ser I det og hvem holde I med? Jeg kan ikke rigtig finde andre favoritter end L.O.C, men ham kan man jo ikke stemme på ;-)
Ha en rigtig god aften!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...