tirsdag den 28. februar 2012

Dag 59

Dagens udfordring: Et billede af den mærkeligste ting du ejer.

Jeg ejer mange mærkelige ting.
Jeg har sådan en lille kasse med mærkelige, unyttige men betydningsfulde ting.
Derudover har jeg;

Jeg har den her mig little pony, som jeg har fået i en happy meal....
Ja, vi gik på maccen efter skole, mig og 5 andre venner.
3 piger og 3 drenge. Alle os piger købte en happy meal.
I den fik vi så den her my little pony... 
+ et ID-kort - legede vi ;-)
Det er sådan lidt intern humor, den betyder ikke så meget,
men synes den er sjov at have som et minde :D

I min tøj skuffe har jeg en bamse. Hvorfor den ligger der ved jeg ikke rigtig. 
Det var min fars da han var barn og så har jeg haft den.
Det er den eneste der ikke er røget på loftet.
Eller hvor de andre nu er røget hen.


Det er virkelig trist fordi jeg er begyndt at blive småsyg igen :-(
Jeg har ondt i halsen og er snottet, og så er jeg vildt træt hele tiden.
I dag har ellers været en ret god dag.
Vi skulle have taget billeder til vores film-plakat.
Så vi dressede op i stor stil, med suit, blazere, og stiletter og hvad der ellers hører til.
Vi fik taget ret mange sjove billeder, men også ret mange gode og vilde i mellem ;-)
Vi endte i hvert fald med at blive ret godt tilfredse alle sammen.
I får lige nogle billeder.

Billede 01


Billede 02


Billede 03.
Tjek dem til højre :D

Billede 04

Mafiaboss + bitches.

Amalie og jeg.
Don't fuck!

Marcus! Mafia boss.
Don Niico

Amalie, Oli og jeg.
Fedt, fordi Oli er ikke engang med i filmen.
Han vil bare have sin kage :D



Den endelige plakat! 
Ret godt! 
- synes vi i hvert fald.


- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...