fredag den 3. februar 2012

Dag 34

Dagens udfordring; Et billede af den sang jeg lytter mest til på youtube.
Jeg må indrømme at jeg er blevet ret vild med "Spotify"og alt det musik jeg har på iTunes.
Det er det jeg gør mest, og så har jeg meget bred musiksmag, så det er svært at sætte en finger på noget bestemt ;)
I får lige nogle blandede billeder :)

Den er bare meget sød :)

Virkelig sandt!! 

Take mind <3

Kun med bedste venner sker det her.

Be a girl with a mind.
A bitch with an attitude.
And a woman with class.


Også rigtig sød!

Hahahah :-D



Jeg sidder nu og venter på jeg kan tage i skole...
Skulle have kørt med min far, men vores bil kunne ikke starte pga. kulden.... :(
Gamle lort!
Jeg har dansk hele dagen i dag, der plejer tiden at gå hurtigt.
Og så er det weekend i aften! Nej hvor jeg glæder mig til at få sovet ;)
Rigtig god dag til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...