torsdag den 23. februar 2012

Dag 54

Dagens udfordring: Et billede af den ene ting du ville have, hvis du var strandet på en øde ø.

Hmm, øde ø. Jeg har aldrig rigtig tænkt over det, da jeg ikke ligefrem regner med at blive strandet på en øde ø.
Hvis jeg på et tidspunkt skulle blive strandet på en øde ø så ville det nok ske ved et tilfælde. Jeg ville ikke frivilligt tage ud på en øde ø. Haha :-)
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg ville have med. Nok en kniv eller noget. Jeg ville satse på at overleve :-D


Som lovet ville jeg ligge nogle billeder ind fra i løbet af ugen.
Nu har jeg fået lagt dem ind på min computer og vil lige dele dem med jer.

Marcus der kører Simone.

Marcus der kører Simone.

Tæt på at gå galt.

Foran Nordea.

Foran Nordea.

Hell yeah!

Nu med hat.

Avanceret udgave af Sidney Lee.

Frækkert!

Haha.

Haha.

Godt så!

Godt så!

FOR THE WIN!




Pop Simone ;-)

Vi havde en ret sjov dag! Måske skulle man have været der...

Anyway, så havde jeg jo en dejlig fridag i dag.
Simone tilbragte den sammen med mig, og vi ville lave kanelsnegle og boller.
Det blev desværre ikke til så mange boller.
Og da vi satte kanelsneglene i oven så løb alt fyldet ud.
Det gik bestemt ikke godt.
Derfor har vi besluttet at på lørdag hvor vi er alene hjemme, bager vi bagels og laver pizza.
Krydser fingre for at det går bedre denne gang!

Simone tog så afsted fordi hun skulle passe sin lillesøster.
Så jeg støvsugede og ryddede op. Så lagde jeg neglelak.
Nu venter jeg på at hun kommer tilbage, og er her lidt inden hun tager hjem :-)

Det var alt for denne gang.
 -xoxo

2 kommentarer:

  1. hahah lol :p
    - har først set de billeder nu xD
    fuck hvor nederen, jeg er bare SÅ hot! Haha xD<3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...