lørdag den 18. februar 2012

Dag 49

Dagens udfordring: Et billede af hvor du bor.

Jeg bor lidt uden for Hornbæk i Saunte! ;))
Men jeg bor i et ret hyggeligt hus.
Jeg har boet her i 12 år.
I får nogle billeder her.

Vores tag ser nærmest sort ud, men det er rødt xD!
- Fra bagsiden

Foran mit værelse er det første vindue fra venstre.

Foran fra højre :))



Det er ellers et kedeligt vejr :(
Jeg synes det udvikler sig lidt mærkeligt.
Torsdag vågnede jeg op til mere sne.
Fredag vågnede jeg op til ingen sne, men massere af sol.
I dag vågnede jeg op til regn.
Nu må det liiiiige vælge...

Jeg har været meget inde i ferien, hvilket egentlig også er rart nu det er ferie.
Men jeg glæder mig alligevel til at komme i skole og se de søde mennesker igen.
Jeg elsker ferie men jeg er ikke så god til ikke at have nogle planer.
Så ligger jeg bare og sover det meste af dagen. Ikke at det gør noget ;).
Men jeg kan bedst lide at vide hvad jeg skal og hvornår jeg skal det.
Kender I det?

Men jeg har lagt meget neglelak.
Men også fordi jeg fik nye neglelakker i starten af ugen.

Jeg fik en neglelak som gør farven mat.

Og en brun neglelak

Jeg synes selv resultatet blev ret godt.
Se venligst bort fra min fede hånd :D

Nææææsten samme farve.
Min dejlige clutch.

Jeg håber I vil nyde det sidste af ferien!
Der er næsten gået 50 dage af året...

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...