mandag den 27. februar 2012

Dag 58

Dagens udfordring: Et billede af dit yndlings dyr.

Hmm, jeg haft en hund og min lillebror har fisk, vi har haft kaniner og marsvin.
Lige nu har jeg to katte hos min far og min søster og bror har to hos min mor.
I alt har vi haft seks katte. Først så døde min hos min far. Han blev kørt ned.
Så løb min søsters kat (hos vores mor) hjemmefra og vi har ikke set ham siden.

Men jeg har ikke rigtig noget yndlings dyr. Der er ikke et jeg er særligt vild med.
Jeg elsker hunde! Jeg vil vildt gerne selv have en når jeg flytter hjemmefra eller inden.
Men nej, jeg har ikke noget bestemt yndlings dyr.

Min gamle kat, Joey.

Min nuværende kat, Birger.

Når han sover.

Igen...

Min søsters nuværende kat, Lulu.

...

I min taske...

Min nye kat, Pjuske.

Når hun sover hos mig.

Når hun gemmer sig...

...



Ja, efter jeg havde blogget i går, fik jeg min side tilbage.
(Hvis facebook var en sport ville jeg være i topform)
- I må meget gerne like den!
Hvordan er en længere historie, men der er ved at komme orden i sagerne igen.

I morgen skal vi tage billede til vores Mafia-film, en plakat.
Og så skal vi vise vores trailer til morgenmødet vi har hver tirsdag.
Jeg glæder mig også til at se de andres trailere.

Jeg har lige fjernet neglelak og makeup og skal til at i bad.
Jeg har haft en helt normal dag, bare matematik og engelsk.
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...