fredag den 17. februar 2012

Dag 48

Dagens udfordring: Et billede af din yndlings skuespiller.

Jeg elsker jo som tidligere nævnt action film.
Derfor synes jeg at skuespillere som Tom Cruise, Brad Pitt, Bruce Willis, Angelina Jolie osv. er helt vildt dygtige og imponerende.

Bruce Willis
+ han var ret lækker da han var yngre!

Så smuk så smuk!

avvvv av

*Haps haps*


Jeg elsker også sjove film, bl.a. "Meet the Parents" "Meet the Fockers" "Little Fockers" "Dodgeball" og film i den stil også lige noget for mig!
Ben Stiller og Owen Wilson kan jeg også super godt lide!
Også i "Starsky & Hutch"

I Starsky & Hutch


Jeg elsker "Venner" - Jeg elsker Jennifer Aniston!

Hun er helt fantastik!

Han skulle bare med! Jeg elsker Joey!!


Men der er nok en der slår dem alle sammen.
Jeg elsker "The Hangover"
Jeg kan ikke få nok af Bradley Cooper!
Jeg er helt enig med de amerikanske kvinder, der har stemt ham som årets lækreste mand!

Ku ham virkelig godt!

Jeg ved ikke om I kan se det.
Men vi har fødselsdag samme dag! 
(5. januar) 
Der er præcis 20 år i mellem os ;-)
Skulle man prøve?!



- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...