søndag den 26. februar 2012

Dag 57

Dagens udfordring: Et billede af dine yndlings sko.

Jeg elsker sko.
Jeg har omkring 20 par.

Her er et billede af min sko-hylde.
De fire forreste er mine yndlingssko.
Jeg har ikke købt sko siden min fødselsdag, 
så jeg kan godt mærke at jeg snart må få købt nogle igen ;-)


Jeg har et par i tankerne.
Så jeg tror jeg vil tage ind og prøve dem i næste uge.
Jeg tager nok et billede og så kan I give jeres meninger. :-)

Jeg var ude for noget rigtig kedeligt i dag.
Jeg havde en facebook-side "Hvis facebook var en sport ville jeg være i topform"
Der var så en der kontaktede mig og sagde han kunne tjene penge på den og ville købe den.
Jeg nægtede. Så viste han mig en side hvor man åbenbart kunne tjene mange penge og jeg prøvede selv, men kunne ikke finde ud af det. Han virkede rigtig flink så jeg gav ham en administrator-plads,
derefter udelukkede han mig som administrator og prøvede at hacke min profil. Det er helt vildt ærgeligt, så vi har anmeldt ham så mange steder som muligt. Men der er ikke rigtig noget at gøre. :-(

Jeg har derfor lavet en ny side. En side med min blog.

Det vil hjælpe mig rigtig meget hvis I vil gå ind og like og dele den med jeres venner.
Det vil betyde så meget for mig!


Nu vil jeg se "Burn After Reading" og så vil jeg gå i seng.
Jeg håber I har nydt weekenden. For nogle af jer ferie.
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...