fredag den 24. februar 2012

Dag 55

Dagens udfordring: Et billede af den film du sidst så i biografen.

I får billeder af de 4 sidste ;-)

Mission Impossible 4
Jeg så den i biografen 26.1-12 med Tomas.

Johnny English - født på ny
Jeg så den i biografen 6.11-11 med min far og søskende.

Paranormal Activity 3
Jeg så den i biografen 20.10-11 med Simone S.

Tømmermænd i Thailand
Jeg så den i biografen 1.7-11 med Petrine.


Jeg kunne virkelig godt lide dem alle sammen. Jeg har ikke rigtig nogle yndlings af dem, de er jo meget forskellige. Oplevelserne er jo også forskellige fra film og til hvem man er inde og se den med.
Jeg vil godt snart i biografen igen, jeg mangler bare en film jeg vil se og pengene ;-)
Jeg glæder mig til Valentines dag 2013, der er der nemlig premiere på "Die Hard 5 - A Good Day to Die Hard" Jeg elsker Die Hard og glæder mig helt vildt til at se den!


I dag har været en stille og rolig dag. Jeg mødte klokken 10.05 som jeg gør hver fredag.
Jeg havde så dansk hele dagen. Vi læste og skrev klumme. Det var fint nok, lidt svært.
I aften skal jeg i byen med Peter og Søren fra min klasse. Det bliver nok lidt vandpibe cafe og Retro ;-)
Det hører i sikkert mere om i morgen. Hvis jeg ikke har for mange tømmermænd til at blogge.
Jeg håber I alle sammen får en vild weekend!

-xoxo

2 kommentarer:

  1. Hej Nicoline, syndes din blog er fed, og tror bestemt du bliver til noget stort meget snart, men jeg tænkte om du ikke vil blive fastlæser af min blog, n hvor jeg også er fastlæser af din blog!
    http://sofiesvane.blogspot.com/
    -Sofie<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie. Tusinde tak for din søde kommentar.
      Det er rigtig rart at få sådanne ting og vide.
      Jeg vil med glæde kigge på din blog. God weekend :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...