søndag den 1. januar 2012

1. dag.

I dag er det den første dag, for to ting; Det er den første dag i foto-udfordringen. MEN det er også den første dag i det nye år, år 2012! Jeg håber at I alle sammen kom rigtig godt ind i det :-)

Nu til udfordringen, den første dag er et billede af mig selv + 15 faktaer om mig selv. Så her får I det.


1. Jeg hedder Nicoline.
2. Jeg har fødselsdag den 5 januar.
3.  Jeg er ret stædig.
4. Jeg kan ikke huske min rigtige hårfarve.
5. Jeg elsker neglelak.
6. Jeg er bange for højder og klovne.
7. Jeg elsker champagne.
8. Min yndlingsblomst er en lilje.
9. Min øjenfarve er brun.
10. Jeg har over 20 par sko.
11. Det har noget at gøre med en mindre afhængighed...
12. Jeg elsker "drengefilm" - action.
13. Jeg hader kærlighedsfilm.
14. Jeg har en tungepiercing, en i navlen og har haft i næsen.
15. Jeg har 21 huller i ørene ca. og jeg har lavet dem selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...