tirsdag den 3. januar 2012

Neglelak.

Som sagt elsker jeg neglelak! Især i flotte farver.
Købt 3 nye i dag. Her er nogen billeder.


De her syv farver er mine yndlings!
Især den mørkeblå og den grå. 
Det er også to af dem jeg købte i dag.


De glimmerfarver i guld og sølv er egentlig mere for sjov.
Det ser flot ud hvis man først lægger en normal farve og så en glimmer ovenpå.
De røde farver går jeg ikke så meget med.
Men de er altid gode at have ;-)


De her fire farver er købt sammen, i H&M til 20kr. 
Jeg kan rigtig godt lide farverne, så har de også nogen lidt sjove navne.
Den turkise; Pear Icecream
Den lilla; Pale Violet
Den pink; Strawberry Lollipop
Den gule; Summer Sunrise


Jeg kan rigtig godt lide den her farver, den hører absolut også til min yndlings liste.
Derfor har jeg to ;-) - den ene købte jeg også i dag.


De her tre farver er rigtig fede. Tror desværre bare at de er ved at være for gamle.
Jeg fik dem af min mor da hun havde været i USA.
De er købt pga. navnet "Nicole" som jeg blev kaldt og stadig bliver kaldt af nogen :-)

God tirsdag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...