fredag den 20. januar 2012

20. dag

Dagens udfordring er et sted jeg godt kunne tænke mig at rejse til.

New York City! 
Det er helt klart det sted jeg aller helst vil hen!

New York igen :-)
Min største drøm!

Et andet sted jeg også rigtig gerne vil hen er Hawaii!
Prøv lige og se en smuk solnedgang!

Hawaii om dagen! 
Ku' godt liiiiiige ligge mig på den strand der i nogle timer!

Paris by night!!
Jeg har været i Paris før, men jeg var ikke så gammel, så det er ikke noget jeg kan huske.
Det er også et sted jeg godt kunne tænke mig at komme til igen.


Kilde: Alle billederne er fra google.



I dag er det fredag! Jubii! Weekend <3
I aften skal jeg passe min lillebror, det skal nok blive rigtig hyggeligt.
Vi skal jo se X-factor!
I morgen har min bedste veninde, Simone, fødselsdag.
Vi starter dagen med brunch på Vivaldi.
Der efter tror jeg vi skal hjem og hygge os.
Og om aften skal vi nok finde på et eller andet sjovt ;-)
Jeg glæder mig rigtig meget!

God fredag aften og god weekend!

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...