mandag den 2. januar 2012

2. dag

Dag 2 er et billede af mig og en af de personer jeg har været tættest med i længst tid.
Jeg har tænkt på flere i den her forbindelse, men er faldet på en person. Det har noget at gøre med hun altid er der, vi bliver altid gode venner med det samme og vigtigst af alt så kender hun mig bedre end jeg selv gør.
Ved godt at det er en sørgelig kliché men det er sku også sandheden.
Vi var bedste veninder som små, så gik der et par år og nu er vi rigtig tætte igen.
Jeg tænker på hende som min søster, vi kan alt sammen.
Simone og jeg 3-4år siden i Hørsholm skøjtehal.

Billedet er næsten et år gammelt.

Det her billede kan jeg bare godt lide. 
(Detalje; verdens grimmeste solbriller)

Hun er et menneske som jeg ønsker alt det bedste for, hun er i mit hjerte.

Simone Spånberg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...