søndag den 8. januar 2012

8. dag

Dag 8 er et billede der altid får mig til at smile.
Det er jo ikke så svært, da jeg har mange mærkelig billeder, som man smiler af fordi det er sjovt.
Der er også nogen billeder hvor jeg smiler fordi det er et sødt billede eller et godt minde.
Nu skal i se hvorfor;

Påskeferien 2011
Simone er lige netop stået op, og jeg får et enormt godt billede af hende!

Det er jo så sødt det her billede, men også alt for sjovt!
Griner altid når jeg ser det.

Jeg synes det her er et rigtig sødt billede.
Det er taget på vores yndlings sushi restaurant. 

Amalie hjemme hos mig, en af de 500 gange hun var ude og inde af døren...

Det er rigtig godt Simone at du er vågen!

Morgenalkoholikere! 

Søde Martin og søde Oliver der var faldet i søvn sammen.

Marcus i kjole på introturen....

Marcus, igen på introturen.
- Denne gang sidder han bare fast i Mickey Mouse bilen.

Fordi du bare altid gør det, og det ser virkelig sjovt ud.

Igen på introturen.
Nu er Kelvin også bare hoppet i en kjole.

Marcus med en gummihandske på hovedet.
Oliver der virkelig studere ham.....

Amalie og Oliver lige efter de havde slået hovederne sammen.

Min mor og jeg i Barcelona.
Jeg elsker bare det billede.

Mig og min skønne kat!

Jeg kan IKKE lade være med at grine når jeg ser det her billede!
Det er hver gang!!!


I dag holdt min søster og jeg familie fødselsdag.
Det var rigtig hyggeligt.
Min farmor og farfar, morfar, onkel og tante, kusiner, min fars kæreste og hende to børn, vores mor og far og vores lillebror.
Jeg har fået penge og et gavekort til Fona. Så har jeg også fået bogen "Niceville" den glæder jeg mig meget til. Jeg tror at jeg i Fona skal have "Rune Klans blåshow" Jeg elsker Rune Klan!!

Jeg håber I alle sammen har haft en rigtig god søndag.
Øv, det er skoledag i morgen :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...