tirsdag den 24. januar 2012

24. dag

Dagens udfordring i dag er; Et billede af noget jeg ville ønske jeg kunne ændre.
Selvfølgelig er der altid den der kliché med verdens fred og cancer.
Det ville jeg selvfølgelig også ønske, jeg ved bare at når det en dag - hvis det nogensinde lykkedes - så bliver det nok ikke mig som gør forskellen.
Jeg synes det er svært at finde ud af hvad man vil ændre, og endnu sværere at finde et billede af det og selv have taget det!
Jeg beklager at jeg bliver nødt til at skuffe jeg denne gang men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget, så skulle det da lige være mine matematik karaktere, og det er et lidt kedeligt billede - tro mig!

Jeg synes dog at I skal have nogen billeder, så jeg vil lægge nogen op som jeg har lavet, ved hjælp af en app kaldet "PicFrame" den er super fed! Så ind og tjekke den ud!

Det er bare en sådan lidt sjov ramme, som jeg egentlig synes er meget fed!

Bare fordi at jeg savner sommeren helt enormt meget!

For at vise at man kan lave runde og mønstrede rammer :-)

Så kan man også ændre farven på rammen, og ligge billederne lidt sjovt.

Bare fordi jeg elsker og virkelig ønsker at få disse 3 parfumer!

Man kan også justere hvilken en af rammerne der skal være størst og helt selv tilpasse det!






Det er en total fed app, i må meget gerne ligge en kommentar om hvad jeres mening er!
Jeg håber I alle havde en god dag! Jeg var sammen med Tomas, igen igen ;-) Og så skulle jeg ud på HG (Helsingør Gymnasium) Til nogen introduktion, for at se om det var noget for mig. Det er det helt klart og ville ønske og krydse alt hvad jeg kan for at jeg kan komme ind!
Hvad skal I næste år :-)?
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...