onsdag den 18. januar 2012

18. dag

Dagens udfordring er et billede fra min bedste ferie.

Jeg har haft rigtig mange gode ferier;

Jeg har været på Gran Canaria med min far og søskende.
- Det var vildt hyggeligt, og dejlig at komme væk hjemme fra!
Oktober 2008.

Jeg har været i London med min far.
En gave jeg fik i konfirmationsgave og det var virkelig fedt!
Det er en vildt fed by, og vi var rundt omkring alle mulige steder!
Det er helt klart en af de bedste ferier!
Juni 2010

Men den bedste ferie må nok være Barcelona.
Jeg var i Barcelona med min mor, min daværende bedsteveninde og hendes mor.
Vi fik ferien i konfirmationsgave af vores mødre. Det var så fedt!
Vi havde det vildt sjovt! Vi gik på barer og hyggede os helt vildt.
Jeg havde egentlig 400-500 billeder derfra men jeg kan ikke finde dem.
Jeg ved min mor har dem, så jeg må lige få dem fra hende og så skal jeg nok lægge nogen flere op på et tidpunkt. I må starte med de her to :-)

Min søde mor og jeg. 
Hendes fødselsdag, i Barcelona.

4 piger - 17 par sko - 7 solbriller
Et ord : Barcelona

Dette er dog ikke et billede fra Barcelona.
Det er et billede fra sommerferien 2011.
Simone og mig der boede i min mors lejlighed i en uge.
Det var fandme dejligt!
Savner det.



Det var det :-)
Jeg lover at når jeg har fået flere billeder fra Barcelona og London så ligger jeg nogen flere op :-)
I morgen skal vi til København på linjen! Genialt!!
Vores lærer Peter's kommentar da vi spurgte hvad vi skulle lave derinde; "så lidt som muligt"
Fedt fedt :D
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...