søndag den 15. januar 2012

15. dag

Dag 15's udfordring er et billede af noget jeg vil opleve før jeg dør.
Det synes jeg er svært, har helt vildt meget jeg gerne vil nå!
Jeg er jo kun 17......
Jeg har prøvet at finde nogen billeder;

Jeg fandt den her på 'Instagram'
Jeg er jo som sagt vild med Action-film, så det første billede ville bare være fedt at opleve!
Uhh, at finde den perfekte brudekjole... Jeg ved ikke rigtig. Men okay da!
Jeg har aldrig prøvet at fejre Valentine's dag - overhovedet :-( 
Jeg har reddet på en kamel, så at ridde på en elefant ville da være fedt!!

Kilde: Instagram - Istagramfollower

Jeg er helt vild med den her tatovering, og jeg skal helt sikkert have en.
Ikke helt den samme men noget i den stil!

Kilde: Citypiercing - facebook

En anden tatovering jeg også gerne vil have er et flyvende hjerte. 
Jeg vil have det på ribbenene og med 'TLA' stående nedenunder.
Jeg vil selvfølgelig have det enkelt, men dette var lige det bedste billede jeg kunne finde.

Kilde: http://images.colourbox.com/thumb_COLOURBOX2593073.jpg



Noget andet jeg også godt kunne tænke mig at opleve er sådan noget som at hoppe i bungee jump.
Der er bare det problem at jeg lider af ekstrem højdeskræk. Men når jeg har overvundet det, så skal jeg helt sikkert fejre det med bungee jump eller noget i den stil!

Jeg er kommet hjem igen fra min mor. Det var rigtig hyggeligt!
Så lige nu er lasagnen i ovnen og æblekagen klar til at komme i ovnen, og så skal vi se 'Dexter'
Uhhhh! Super lækker søndag!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...