mandag den 9. januar 2012

9. dag

Udfordringen; Et billede af dig og en af dem du har været mest igennem med.
Der er to personer jeg godt vil tage op til den udfordring.
Jeg har kendt dem nogenlunde lige lang tid.
Til Mathilda og Simone;

22. Januar 2011
På vej hjem fra København.
Jeg kan gør alt med dig.
Vi har været så meget igennem, men vi kan ikke rigtig blive ordentlig sure på hinanden


Lidt skabet billede af os begge to, men det er meget sødt.

Helt mærkelig dag i Helsingør.
Vi havde så mange af de ture.
Jeg savner dem.
Jeg savner dig.

En dag i Holte. 
Alting ændre sig. Jeg havde bare aldrig troet at vi to ville.
Det var en forandring jeg ikke var klar til. 
Jeg er ked af at vi snakker så lidt sammen.
Du betyder stadig helt vildt meget for mig.



I dag har ellers været en helt stille og rolig dag i skolen.
Amalie og jeg har fjollet og lavet lidt OSO.
Så har vi kigget på tøj på nettet. Har fundet 3-4 ting jeg bare må eje når jeg får løn.
Bagefter tog vi til Helsingør.
Først gik vi lidt rundt i centeret og prøvede sko.
Så gik vi på miss Coffee, og spiste bagel! MUMS!
Så tog vi et smut i Matas og så videre hjem.
Nu sidder jeg her i min seng, og er hoppet i hygge-tøj.
Tror jeg vil se nogen gode film i aften.

Håber I har overlevet mandagen.
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...