fredag den 6. januar 2012

6. dag???? - Svær!

Jeg kan simpelthen ikke lave dag 6.
Jeg skal have et billede af en jeg ville elske og bytte liv med, for en dag.
Jeg har det personligt sådan at jeg ville ikke bytte liv med en anden.
Ikke fordi mit er perfekt eller noget. Men jeg har det godt lige nu.
"Misund ikke andre deres lykke, du kender ikke deres sorger."
Mon ikke det beskriver det nok ;-)

Jeg vil fortælle om min dag i stedet for.
Jeg har været i skole fra klokken halv ti i morges til klokken halv et.
Dejlig kort ;-)
Men det er egentlig også helt okay, fordi i aften skal jeg først hjem til Simone og holde min fødselsdag, sammen med søde Alexander. Vi skal have god mad og gøre os klar til at tage ind i byen i aften. Vi har tænkt os at starte med Helsingør i hvert fald. Men hvem ved om vi tager videre ;-)
Vi skal mødes med nogen fra klassen og min skole derinde. Det skal nok blive rigtig hyggeligt.
Ikke mindst sjovt!

Jeg har tænkt på at lave en "Året der gik" da jeg jo ikke har haft blog i så lang tid.
Men der er ikke sket så forfærdelig mange store begivenheder.
Jeg vil sige at jeg har desværre mistet rigtig mange venskaber.
Jeg har også fået rigtig mange nye venner. Jeg har fået bedre venskaber.
Jeg er startet på en ny skole, en ny start, og er blevet mere mig selv.
Go' 2012!!! Det er hvad jeg har at sige :-D
I får stadig lige nogen billeder.

Hyggelige ture i Kbh.
-Specielt med de her to piger!

Skoleopgaverne...
Ender altid i sjov ;-)

Mhmmm, der er blevet spist meget pizza..

yes......... ^^

Marcus..... 
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige.

Haha... Tror bare at billedet beskriver hele situationen meget godt.

Standard frikvarter.

Simone den søde pige ude i haven, dejlig dag i Maj :-)

Samme dejlige dag :-D

Må nok indrømme at sushi, er blevet min livret!
Kan ikke få nok :-D

Ved vandet, midt i August... 3 meter høje bølger!
Fantastisk flot!

Simone ved vandet!

Mig ved vandet. Var ved at blæse væk...

Som sagt har vi haft det sjovt. 
Nogen gange har der måske været involveret lidt alkohol...

Men det er virkelig sjældent!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...