torsdag den 5. januar 2012

5. dag - 5. januar !

I dag er det dag 5. Det er den 5 januar! Min fødselsdag!!
Wuhu 17 år. I morgen skal jeg i byen med alle mine bedste venner!
Jeg glæder mig helt vildt <3
Nu til dagens udfordring; et billede af et af mine yndlingsminder...
Den er svær, har jo ikke et bestemt yndlingsminde men i får nogen stykker.
Rigtig god torsdag!

22. januar 2011
Jeg havde lige fået lavet min tungepiercing.
Kan man vidst se på blodet ;-)

Også i Januar i 2011, bare en dag hvor vi havde det rigtig sjovt!
Bliver bare altid i rigtig godt humør når jeg ser dette billede.

En aften hvor vi vidst havde fået godt med alkohol...

Den her dag er i efterårsferien. 
Vi havde det rigtig sjovt, nogen stykker fra klassen.
Jeg kan bare godt lige vores ansigter på det her billede!
Vi er søde :D 

Det er sgu de bedste piger fra klassen! + OLI
Ret steneren billede, men alligevel hyggeligt!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...