mandag den 23. januar 2012

23. dag

Dagens udfordring; Et billede af din yndlingsbog.
Jeg vil sige at jeg ikke rigtig har nogen yndlingsbog, da jeg ikke læser så meget.
Til gengæld har de bøger jeg har læst været rigtig gode.

Fra bunden;
Mine hemmeligheder
Sushi for begyndere
Hushjælp søges
I Dine Sko 
Bridget Jones - samlet

Okay, indrømmet...
Jeg har ikke læst "Hushjælp søges" eller "I Dine Sko"
Det skal nok ske på et tidspunkt....


I fødselsdagsgave fik jeg, som tidligere nævnt, "Niceville"
Jeg er ikke gået i gang endnu, men det er den næste bog jeg vil læse.
Så må de andre komme i anden række...


Fandt et billede af min mor og jeg!
På Kreta. to år gammel.... 

Min far og jeg i min børnehave.
Jeg ved ikke om I kan se det, men min far har en cigar i hånden....

Mig som helt lille...

Tomas..... Jeg havde taget pizza med til ham...
Hans første kommentar "Jeg elsker dig virkelig virkelig højt"

I skal ikke spise min pizza...... 

Som sagt så skal vi jo giftes og have mange katte.
Jeg har også et billede af ham som lille <3 aww.





I dag var vi til skole/hjem-samtaler og de havde kun positive ting at sige.
Det er jo altid rart. I morgen har vi linjedag og vi skal se film noget af dagen i hvert fald.
Men det er altid en hyggelig dag så det skal nok gå :-)
I må have en god aften.
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...