tirsdag den 10. januar 2012

10. dag

Dagens udfordring i dag er et billede af mig og en af dem jeg har laver de mærkeligste ting med.
Jeg laver mærkelige ting med næsten alle jeg er sammen.
Mine venner er virkelig nogle tosser......
Her er nogen billeder;

Marcus og Mia kysser, Kelvin kigger på.
Helt normal time i 10 M.......



Kelvin og Simone går og sparker til hinanden.....

Marcus der???

OSO-billede 01

OSO-billede 02

OSO-billede 03

OSO-billede 04

Oso-billede 05

Marcus og jeg..

Igen..
Helt almindelig time...

Simone :*

Der gør rent....



I dag har vi lavet OSO i skolen, det var rigtig hyggeligt. Jeg tror at vi er ved at være færdige.
Efter skole tog jeg ned til Helsingør sammen med Amalie og Simone. 
Amalie var der ikke så længe, men det var ellers hyggeligt.
Jeg købte en ny taske og parfumer. Det er jo altid lækkert ;-) 
Da jeg kom hjem lavede jeg banner og rydde op.
Nu vil jeg gå ud og få noget mad, og smutte over til Tomas og se en film tror jeg.
-xoxo

Vores endelige OSO-billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...