lørdag den 14. januar 2012

14. dag

Dag 14 skal være et billede af en jeg ikke kunne forstille mig at leve uden.
I får lige nogen stykker;

Jeg kan ikke leve uden min mor!
Hun er et af de mest fantastiske mennesker i verden!
Hun kender mig som ingen anden og jeg kan fortælle hende næsten alt.

Billedet er fra Barcelona 2010.

Jeg kan heller ikke leve uden min far! 
Vi har det altid sjovt og griner.
Han er helt fantastisk!

Billedet er fra Paris 1998.

Min smukke søster!
Hun er sød og dejlig.
Selvom vi til tider har svært ved at enes så elsker jeg hende stadig!

Min søde lillebror!
Han er så kær at det er svært at forstå!
Han kan drive mig til vanvid men han kan også få mig til at grine...

Min bedste veninde. 
Sammen med hende har vi vores helt egen verden.
Jeg ved jeg altid kan stole på hende når det virkelig gælder.
Og omvendt!

Jeg elsker jer alle sammen!



I dag er jeg hos min mor, det er super hyggeligt!
Vi er lige kommet hjem fra Hørsholm og nu skal vi til at lave pizza.
Uhhh! I aften kommer der Voice! (LOC!!!!)
Haha ;-) Jeg håber i alle sammen har en rigtig dejlig lørdag aften!

-xoxo

3 kommentarer:

  1. Kære lille skat. Nu er det vidst på tide jeg smider en lille kommentar.
    Først og fremmest, rigtig flot og smuk og ikke mindst poetisk blog!
    dejligt at se en blog, med lidt indhold!;) siger jeg ikke kun fordi du róser mig til skyerne..
    Jeg elsker dig, tak for alle de rørende ord, du er et fantastisk menneske..... Gør som du gør, det virker! Jeg elsker dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar!
      Ja det var vidst på tide!
      Jeg er glad for at du sætter pris på mine indlæg ;))
      Jeg elsker også dig! Ringer i aften. Kys

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...