onsdag den 11. januar 2012

11. dag

Dag 11 er i dag og jeg skal lægge et billede op af noget jeg hader...
Jeg har kun kunne komme i tanke om en ting jeg virkelig hader!

Lavt batteri!!!! 
Det er altid når man skal bruge den mest at det sker...
Billedet er taget fra; 
http://chicagofree.info/wp-content/uploads/2011/11/iphone-low-battery.jpeg


Jeg tror at det har noget at gør med, alle de andre ting jeg hader, er jeg bange for. 
Men det kommer senere i bloggen....

I dag har vi sat stand op, og lavet OSO færdig.
Så var jeg nede i byen med Simone Henriksen og vi købte slik og de sidste ting vi manglede.
Ellers har jeg bare været hjemme og hygget mig.
I dag købte jeg også Rune Klan boxen.
6 shows! Ved godt hvad jeg skal lave i aften!
Jeg er alene hjemme i aften, men det skal nok blive sjovt alligevel.

Velkommen til vores stand!!

Amalie bag vores stand.
Bemærk : Lille version af hende.

Amalie bag vores stand.
Bemærk : Stor version af hende.

3 discs ! 6 shows ! bonus ! 

Love, love og love! 
Elsker ham!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...