onsdag den 4. januar 2012

4. dag

Dag 4. Et billede af mine yndlingsparfumer.
Jeg har så mange og jeg elsker dem alle sammen.
Jeg ligger derfor et billede ind af dem alle sammen.
Kunne simpelthen ikke beslutte mig :-(

Loverdose fra Diesel. Mhmm jeg elsker dens duft! 
Selvfølgelig en jeg rigtig gerne vil købe, den er bare lige pt. lidt dyr. :-(

En god klassiker! 
Miss Chérie Dior fra Dior. 
Dufter rigtig skønt, men er også lidt dyr.

Burberry Body.
Jeg fik en prøve med fra et gavekort. Bestemt heller ikke tosset :-)
den må dog komme i 2. eller 3. række :-(



Jeg er helt vild med mine egne men kunne også godt tænke mig de 3 andre.
Godt jeg snart skal ud og rejse så jeg kan få dem lidt billigere ;-)
Jeg har også fødselsdag i morgen, måske falder der lidt af der :-D
God onsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...