torsdag den 12. januar 2012

12. dag

Dagens udfordring i dag er; billeder af ting jeg elsker.
Av, her er der mange :-D

Stearinlys! Jeg elsker dem! 
Der findes jo bare ikke noget mere hyggeligt!!

Live.
Love.
Laugh.
Det er det vigtigste!


Jeg elsker de blå farver, kolde farve i neglelak.

Sally Hansen neglelak, det er jo et mirakel...
Kan varmt anbefales! 

Jeg elsker Christina Aguilera parfumerne! Jeg har dem alle sammen.

Sko sko og atter sko........
Får aldrig nok!

Det samme kan jeg sige om tøj! 
Jeg elsker tøj...

Mascara kan man heller ikke få nok af. 
Jeg elsker det, og det er bare noget man aldrig skal løbe tør for.

Jeg hader mit grin, men jeg elsker at grine!
Gerne så man får helt ondt i maven af at grine!!
Sådan at man føler man får helt mavemuskler :-D

Jeg ELSKER at snakke i telefon.
Jeg ved ikke om det fremgår tydeligt nok her?


Gerne i flere timer.....

Jeg elsker at male og elsker malerier.
Malerier der har en betydning.
Billeder er også vigtigt!


Jeg elsker de tre billeder Simone har lavet til mig!

Venner! Det er det bedste i verden!

Jeg elsker selvironi.!
Dette billede kom tættest på........


Bedste venner!



I dag fremlagde vi OSO.
Det er rigtig dejligt at have det overstået, og det gik rigtig godt!
Det var dejligt at møde i skole klokken 15.00 - sove længe!!
I morgen skal vi kun være i skole i to timer.
Så skal jeg lige hjem og pakke.
Så skal jeg hjem til min moaaar ;-)
Haha, det glæder jeg mig rigtig meget til!

Sov godt alle sammen.
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...