søndag den 22. januar 2012

21. dag

Først og fremmest vil jeg gerne sige at grunden til jeg ikke fik blogget i går, er at min søde bedste veninde havde fødselsdag.
Vi startede dagen med brunch på Vivaldi. Sammen med Alexander, selvfølgelig!
Bagefter tog vi i Ikea, bare for hyggens skyld!
Jeg fik købt noget sengetøj og nogle bøjler. Rigtig godt!
Så tog vi hjem og lavede lagkage.
Bagefter tog vi på Dakwar, vandpibecafe i Helsingør.
Da natbussen først kørte klokken 3 blev vi hentet af min far.
Alt i alt en rigtig fin og hyggelig aften med mine kære <3

Nu til dagens - eller i gårs - udfordring.
Et billede af noget jeg ville ønske jeg kunne glemme.

Og hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg ikke rigtig at det er så god en udfordring, hvis man har noget man virkelig gerne vil glemme så tager jeg da ikke billeder af det og gemmer det for evig tid.
Derfor kan jeg desværre ikke klare den udfordring da jeg ikke har noget billede der passer til.
Men delvis også fordi at jeg ønsker ikke at dele hele mit liv med verden, selvom alle har op- og nedture.
Så er der altså bare nogen ting man holder for sig selv. Jeg håber I forstår mig :-)

Jeg håber at I alle havde en god lørdag!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...