mandag den 30. januar 2012

30. dag

Dagens udfordring; et billede af nogen du savner.

Mathilda, Mathilda! 
Jeg savner dig rigtig meget.
Vi har været bedste veninder, og nu snakker vi næsten aldrig sammen.
Jeg savner alt hvad vi har haft, men tror på at det måske er bedst sådan her.
Jeg har ikke set dig siden sommerferien. 
Ved godt at jeg ikke har været rask når du har ville ses, men synes vi skal blive ved med at prøve :-)

Sommer 2010

Gulles konfirmation 2010.
Ja vi ser ikke så godt ud ;-)

WASTED! 
Gulles konfirmation 2010

Marts 2010

100 år siden!

Sommer 2009
Vi boede sammen <3

Jeg savner det sammenhold alle os piger havde!
Der var noget helt specielt over det!
Men jeg tror på at den måde tingene har udviklet sig på er bedst.



Uhh, lækkert at tænke på at om få dage kommer der mange lækre ting hjem til mig!
Har bestilt, en taske (clutch) - noget tøj - en ring - en ret nice hue og nogle tungepiercinger!
Skriv endelig hvis I vil have nogle links.
God aften
- xoxo

1 kommentar:

  1. Lad os se!!!
    Det lyder rigtig lækkert, dejligt med nye ting! Min pige

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...