fredag den 13. januar 2012

Fredag 13!! 13. dag

Dag 13;
Dagens udfordring er et billede af mit yndlings band eller artist.....
Den er lidt svær synes jeg, fordi jeg elsker rigtig meget forskelligt musik.
Der er helt klart nogen der er bedre end andre, men jeg elsker at høre blandet musik!
I får et band og en artist..

L.O.C ! Ham får jeg aldrig nok af! 
Jeg synes at alt hans musik er fedt og jeg kan høre det igen og igen!
Det er jo kun et plus at han også er charmerende ;-)
Dejligt at man kan få lov til at nyde ham hver lørdag i fjernsynet!

Billedet er fra: http://b.bimg.dk/node-images/784/3/296x/3784624-loc-rapper-igen-ved-havnen-i-bork--.jp

Maroon 5 ! Også nogle virkelig fede numre! 
Det er nok et af de bands eg hører mest.
Forsangeren er virkelig også lige i øjet! ;-)

Billedet er fra: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/miley_fan123-maroon-5-43223_1024_768.jpg



I dag var jeg dog kun i skole i 35 minutter, så var vi færdige med at rydde op og måtte gå hjem.
Så nu er jeg hjemme og er ved at pakke og gøre klar til at tage til Humlebæk.
Jeg glæder mig til jeg får løn, har fundet rigtig meget lækkert tøj som jeg ved jeg skal købe!
Uhh, god fredag og god weekend til jer!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...