tirsdag den 17. januar 2012

17. dag

Dagens udfordring i dag er virkelig en udfordring.
Jeg skal lægge et billede ind af noget der fylder en stor del af mit liv.
Der er bare det ved det at jeg har lagt så mange billeder ind af min familie og venner, at jeg tænker I nok også er ved at være trætte af det. Så derfor vil jeg bare sige at det var dem jeg ville lægge et billede ind af.
Af alt jeg har skrevet før, så ved de jo godt de fylder en kæmpe del af mit liv!

I stedet vil jeg sige at jeg har virkelig hygget mig i aften og har fundet nogen lidt sjove billeder.
Det kan også være fordi jeg kedede mig. I hvert fald tænkte jeg at jeg lige ville dele nogen af de bedste med jer.

Synsbedrag;
1. Kig på de tre prikker på hendes næse.
2. Kig på dem i 30 sek.
3. Kig så op i loftet eller på en tom væg og blink.

Den skal jeg huske...

Har intet imod ham. Folk styrer selv hvilke noget musik de hører.
Men kunne alligevel ikke lade være med at grine!

Jeg gør det altid!

Synsbedrag;
Knib øjnene lidt sammen, og ryst på hovedet

Hahahahahahahah :-D

Husk lige på det!

Hvorfor hænger det her skilt ikke på min skole?!

Lidt sjovt :-D
Youtube; http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

Den er bare godt lavet! ;-D




Kilde; http://www.facebook.com/pages/I-hate-web-links-giving-incomplete-Stories0/169794223111065

Alle billeder er taget fra denne fanside. Gå ind og kig, der er mange andre sjove!


Jeg håber dette indlæg er godt nok.
I morgen kommer der billeder fra ferier :-)
Sov godt.
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...