søndag den 22. januar 2012

Brunch, Ikea og billeder

Nu vil jeg bare lave et helt random indlæg med lidt forskelligt.
Jeg vil lægge nogen billeder op fra i går bl.a sammen med nogen andre :-D
Så her kommer de.

Vi startede som sagt dagen med brunch!
mhmmm, Vivaldi <3

Så tog vi i Ikea. 
Vi skal da lige have lidt mad med på vej, nu det er så billigt! 

Her er hvad jeg købte. Ikke det hele, men jeg har altså taget bøjlerne i brug.
Jeg købte bare noget helt almindeligt ensfarvet sengetøj :-)

Jeg elsker opslagstavler :-D
Min er lidt rodet, men jeg elsker den. 
For hver ting der er der på har et minde med sig!

Fra venstre;
Stjernen, katten, kaninen ansigtet har Simone lavet til mig eller jeg har lavet det sammen med hende.
Obey-manden sad på min hue som jeg fik i gave af Alexander.
Artiklen har jeg fået af Tomas fordi vi skal giftes og have 30-40 katte. Ligesom dem på billedet.
Bonnen, er fyldt med alkohol. Vi købte for ret meget......
Bunken er bare fyldt med gode ting!

Fra venstre;
Et billede af mig og min far, med en tekst. Kræver længere forklaring :-)
Det kinesiske tegn fo kærlighed, med tekst. 
Nedenunder, er der nogle citater, + de 7 dødssynder.
Der er 3 halskæder; 1. med 2 kors som jeg havde på til min konfirmation
2. Mit guldkors som jeg fik i døbsgave.
3. mit stjernetegn som jeg også fik i døbsgave.
Kaninerne har jeg selv lavet :-p

Jeg elsker film!
Jeg elsker comedy, standup!
Jeg elsker action!
Jeg elsker serier!

I to rækker :-)
Det er desværre ikke så meget men har simpelthen ikke penge til at købe film hele tiden ;-)

Den siger en del!
Den er flabet og jeg elsker den!

Neglelak er også en ting man aldrig får nok af :-D
Har prøvet at sætte det sammen :-)

Min kat....
Han fylder det hele!

Mig :-)
Smil!!!!

Min søsters kats øje!






Det var nogle billeder jeg fik lyst til at dele med jer :-)
Fortsat god søndag!

1 kommentar:

  1. du er så god til det med billeder! holda kæft.. du bliver en kæmpe stjerne en dag!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...