onsdag den 25. januar 2012

25. dag

Jeg skal så i dag lægge billeder op af min dag.
Jeg fandt dog først du af det i dag da jeg kom hjem.
Men har heldigvis fået taget lidt billeder.
Vi er enormt skøre på min skole, så jeg vil lægge nogle billeder op fra vi startede til nu :-)

Kelvin på stolen 
Simone under stolen.
I er da så søde!

Har svært ved at forklare hvad der sker på netop dette billede....
Oliver, Amalie og Martin. 
I er også ok!

Frikvarter... Standard!

Der er kun gået 5 mdr. utroligt de ikke har slået hinanden ihjel endnu!

I starten af skoleåret, samarbejde!

Ja.... Marcus....

Gruppe :-( Ad.

Igen, marcus.

Nu med paryk... 
- Under OSO

I Helsingør :-)

Slesk....

Gruppe, igen.....

Loner :*

På tur i København - Hovedebanegården
24/7

Da vi så film, med cola og popcorn! 




Det var lidt af en hverdag på min skole.
Vi hygger os og har det altid sjovt!
Jeg elsker at gå der, med de fantastiske mennesker jeg er omgivet af hver dag!
Jeg håber I får en rigtig god aften!!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...