lørdag den 7. januar 2012

7. dag

Dag 7 er et billede af min mest værdifulde ting.
Det der er mest værdifuldt for mig er min familie og mine venner.
Så jeg vil lægge nogen billeder ud af personer, men også værdifulde materielle ting.

Min fantastiske lillebror som jeg for ingenting i verden ville bytte væk!
Han er min lille krudtugle :-) 
Dette billede er taget om morgen på hans 8-års fødselsdag.

Min søster i sommers. Hun er det sødeste. 
Jeg elsker hende og vil gå igennem ild og vand for hende.

Mig og min gamle kat. 
Han blev desværre kørt ned d. 6 oktober 2010.
Men på billedet har jeg også min røde Canada Goose jakke på. 
Den er jeg enormt glad for. Den er ved at være ret slidt nu. 
Må nok ha mig en ny til næste vinter.

Haha. Det er jo så min nye kat. Han er ret doven og fed.
Men han er fandme sød. 

Min gamle kat Joey, igen.


Min maguritte-ring. Jeg fik den i konfirmationsgave.
Jeg har den på hver dag og er simpelthen så glad for den. 

Amalie og jeg! Amalie er en af de bedste venner jeg har.
Det her billede er taget i halvorkan så derfor ser vi lidt sjove ud.

Simone og jeg. 
 Jeg prøver sidste-skoledag-kostume, som sejler ;-)
Men jeg kan rigtig godt lide billedet.
Simone er et af de mennesker der altid gør mig glad.



I dag har min smukke lillesøster fødselsdag, og i morgen holder vi fælles-familie-fødselsdag.
I går og i nat fejrede jeg min fødselsdag med nogen af mine bedste venner.
Nogen kunne pludselig ikke komme hvilket selvfølgelig er rigtig ærgerligt da jeg havde glædet mig.
Men jeg hyggede mig rigtig meget alligevel.

Vi startede med at tage hjem til Simone, - hende og Alexander og jeg.
Vi lavede rigtig lækker mad og jeg åbnede gaver, af Alexander fik jeg en Obey hue, som jeg havde ønsket mig helt vildt og selv ville have købt. Men da vi var inde i butikken var den udsolgt, så den søde dreng havde bestilt den hjem til mig fra USA! Jeg er så glad for den!
Af Simone fik jeg noget helt fantastisk! Jeg fik en Smartbox "Cocktails'n'Sushi"!!! Jeg er SÅ glad for det Jeg kan slet ikke vælge hvor vi skal hen! De to mennesker er så skønne og jeg er så glad for at have dem i mit liv! Og sammen med Tobias havde vi sgu en sjov aften igår!
Nå men klokken halv 11 tog vi toget ind til Helsingør og tog på vandpibecafe.
Det var virkelig hyggeligt! Jeg tror bestemt ikke det er sidste gang vi gør det.
Simone har jo også snart fødselsdag.


Min Smartbox som jeg fik af Simone!

Min nye dejlige hue og Smartbox! 
Elsker det!! <3

Rutebilslagkage! 
Den var virkelig virkelig lækker!!!
+ også som natmad ;-)

Simones og min lille minibrunch!

Mhhmmmm, smoothie!

Alexander <3

.............

Nej tak.

Chiller og spiser lagkage!

Søde Alexander og jeg :-D

Hahahahahahahahahaha..
Ingen kommentar!

Simone og jeg. 
Vi hygger.



Ps. Er overlykkelig for at der findes taxaer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...