torsdag den 19. januar 2012

19 dag.

Dagens udfordring er, et billede af mg fra jeg var lille :-)

Min far og jeg.
Fars pige :-D

Min far og jeg i Paris.
3 år gammel :-)

Min mor og fars bryllup.
1998
3 år gammel - brudepige.

Min far og jeg i Cypern.
1999
Snart storesøster!!!



Jeg har flere billeder, hvor min mor også er på.
Jeg vil prøve at få dem scannet over på min computer i nærmeste fremtid.

Idag var vi jo i københavn med klassen, det var virkelig sjovt!
Vi hyggede os helt vildt.
Vi var inde og se billeder i "Den Sorte Diamant" - de var virkelig flotte!
Især når man tænker på at de ikke er computer redigeret.

Og så skulle vi selvfølgelig hjem, så møder vi ham der optager "Go' aften Danmark"
Så Marcus og jeg skulle kommentere håndbold-kampen i aften :-D HAHAHA
Bagefter skulle Cathrine, Kasper og Simone sige de værste job de kunne komme i tanke om.
Eller Simone var bare pynt. Hahaha, det var virkelig sjovt!

Husk at se det i aften, 17.30 på Tv2 !

Yaaay, fredag i morgen!! Glæder mig til weekenden!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...